Door Jan Albert Kram op 20 april 2017

Sta je straks aan het roer in Harderwijk?

Op 21 maart 2018 zijn de gemeenteraadsverkiezingen. Steeds meer taken komen op het bordje van de gemeente. De ene dag buig je je als raadslid over de bouwplannen voor een nieuwe school, de andere dag ben je bezig met het centrum voor Jeugd en Gezin, bedrijventerreinen, het Waterfront, veilige oversteekplaatsen of de samenwerking met de andere gemeenten op de Veluwe.

Meedoen in de lokale politiek is misschien wel eenvoudiger en leuker dan je denkt!

Actieve rol in gemeenteraad…
We zoeken mensen die de ambitie hebben om actief te worden in de lokale politiek in de PvdA fractie of schaduwfractie voor de periode 2018-2022.

Ben je geïnteresseerd?
Je kunt je tot maandag 15 mei 2017 aanmelden als kandidaat door een e-mail te sturen naar de secretaris, Jan Albert Kram ([email protected]). Je ontvangt een ontvangstbevestiging en wordt uitgenodigd voor een verkennend gesprek waarin de verdere procedure, zoals vastgesteld in de ledenvergadering, zal worden toegelicht.

Ook als je op een niet-verkiesbare plek wilt staan, nodigen wij je van harte uit je interesse kenbaar te maken.

Belangrijke informatie te vinden onder: Informatie gemeenteraadsverkiezing Harderwijk
– Draaiboek
– Profielschets fractie
– Profielschets raadslid
– Profielschets lijsttrekker/beoogd fractievoorzitter

Als je nog vragen hebt …
Dan kun je me altijd mailen ([email protected]) of bellen (0651216147)

Namens het bestuur PvdA afdeling Harderwijk,
Met vriendelijke groet,
Jan Albert Kram, secretaris

Jan Albert Kram

Jan Albert Kram is secretaris en heeft ‘regionale PvdA-activiteiten’ in portefeuille. Hij is acht jaar gemeenteraadslid en vice-fractievoorzitter van de PvdA-fractie geweest en was lid van de commissies Ruimte en Beleid Algemeen en plaatsvervangend lid van de agendacommissie. Daarnaast is hij enkele jaren voorzitter van de Wereldwinkel Harderwijk geweest en penningmeester van Stadstheater/Cultureel Centrum Harderwijk.

Meer over Jan Albert Kram