PvdA Harderwijk brengt magazine Samen uit

Door Wilco Bos op 5 februari 2018

Afgelopen week reikte lijsttrekker Wilco Bos de eerste exemplaren van het magazine “Samen” uit aan de presentatoren van het radioprogramma Raadstaal van Harderwijk FM. In dit magazine draait het niet om ons verkiezingsprogramma, maar om de verhalen en mensen erachter. Over wat jongeren nodig hebben om in Harderwijk te blijven wonen. En wat de cultuursector verwacht van de gemeente. Over de vrijwilligers die Harderwijk zo mooi maken en over mantelzorgers. Daarnaast kunt u in het magazine kennismaken met de top vijf van de lijst.

De komende maand verspreiden wij dit magazine met de Rode Bakfiets in Harderwijk. Maar omdat we dit niet huis aan huis laten bezorgen, kunt u het magazine “Samen” ook online lezen.

Wilco Bos is lijsttrekker voor de PvdA in 2018. In de afgelopen periode was Wilco Bos is fractieopvolger. In deze functie heeft hij zich onder meer sterk gemaakt voor een koopzondag, het wegwerken van de wachtlijsten bij huurwoningen en meer aandacht voor verkeersveiligheid en heeft hij zich ingezet als vrijwilliger voor de voedselbank. Daarvoor was