PvdA Harderwijk brengt magazine Samen uit

Door Wilco Bos op 5 februari 2018

Afgelopen week reikte lijsttrekker Wilco Bos de eerste exemplaren van het magazine “Samen” uit aan de presentatoren van het radioprogramma Raadstaal van Harderwijk FM. In dit magazine draait het niet om ons verkiezingsprogramma, maar om de verhalen en mensen erachter. Over wat jongeren nodig hebben om in Harderwijk te blijven wonen. En wat de cultuursector verwacht van de gemeente. Over de vrijwilligers die Harderwijk zo mooi maken en over mantelzorgers. Daarnaast kunt u in het magazine kennismaken met de top vijf van de lijst.

De komende maand verspreiden wij dit magazine met de Rode Bakfiets in Harderwijk. Maar omdat we dit niet huis aan huis laten bezorgen, kunt u het magazine “Samen” ook online lezen.

Wilco Bos is fractievoorzitter van de PvdA fractie. Hier zet hij zich in voor betaalbare woningen, goede regelingen voor minima, betrouwbare zorg en echte werkgelegenheid in plaats van vooruitgeschoven banenplannen. Binnen zijn eigen wijk Stadsweiden is Wilco actief in het wijkplatform en denkt zo mee over onderwerpen als het groenonderhoud en de verkeersveiligheid in de