Door Wilco Bos op 17 oktober 2017

Rode taart voor Frits Sparnaaij

Frits Sparnaaij ontving de Rode Taart uit handen van raadslid Laurens de Kleine

Van ras Aalsmeerder tot echte medewieker, altijd als vrijwilliger in de weer om Harderwijkers in beeld te brengen. Dat is Frits Sparnaaij, die altijd klaar staat voor de Harderwijkse gemeenschap. Op social media steekt hij zijn mening niet onder stoelen of banken. Met zijn vlogs geeft hij een mooi inkijkje in de politiek en de samenleving.

Met de Rode Taart wil de PvdA Harderwijkse vrijwilligers in het zonnetje zitten. Mensen die heel hard werken en zo de samenleving een stukje mooier maken. Frits gaf gelijk aan dat hij de eer eigenlijk moest delen met zijn vaste compaan Johan Ramon, waarmee hij samen het onvermoeibare reportersduo van HK13TV vormt.

Na de taart in ontvangst genomen te hebben wilde Frits de politiek ook een boodschap meegeven: vergeet de minima niet. En zet ook de mensen in zonnetje die zich hier dag en nacht voor inzetten, zoals Mensen in Nood, de voedselbank en Nel’s kledingsservice.

Frits Sparnaaij ontving de Rode Taart uit handen van raadslid Laurens de Kleine en Wilco Bos

Wilco Bos is lijsttrekker voor de PvdA in 2018. In de afgelopen periode was Wilco Bos is fractieopvolger. In deze functie heeft hij zich onder meer sterk gemaakt voor een koopzondag, het wegwerken van de wachtlijsten bij huurwoningen en meer aandacht voor verkeersveiligheid en heeft hij zich ingezet als vrijwilliger voor de voedselbank. Daarvoor was