Ons plan voor Harderwijk

“Harderwijk is een fantastische stad om in te wonen en te verblijven, net als het bijbehorende Hierden. Harderwijk is mooi gelegen en heeft goede eigen voorzieningen op het gebied van onderwijs, cultuur en gezondheidszorg. Én een stad die in het belang van woningzoekenden kan en blijft uitbreiden met nieuwe wijken als Waterfront en Harderweide. Harderwijk heeft door zijn ligging van nature een aantrekkingskracht en is de afgelopen jaren voorzien van een schitterende nieuwe boulevard en een aantrekkelijk strandeiland. Kortom, we gunnen iedereen het fijne leven in Harderwijk.

Ons plan voor Harderwijk richt zich daar ook op. Wij willen een Harderwijk, waar voor iedereen een betaalbare woning is. Een Harderwijk waar we omzien naar elkaar, en niemand buiten de boot valt. Een Harderwijk dat voorop loopt als het gaat om duurzaamheid. Waar meedoen met sport en cultuur een vanzelfsprekendheid is. En een Harderwijk waarin geïnvesteerd wordt in werk en scholing. Daarom is dit ons plan voor Harderwijk. Een Harderwijk voor iedereen.”

Wilco Bos, Lijsttrekker PvdA Harderwijk

Onze vijf verkiezingsthema’s:

Thema 1: Een woning voor iedereen
Thema 2: Omzien naar iedereen
Thema 3: Harderwijk duurzaam
Thema 4: Cultuur en sport, welzijn voor iedereen
Thema 5: Investeer in werk en scholing

Lees hier ons volledig verkiezingsprogramma in PDF.

Lees ook de verhalen van inwoners uit Harderwijk over belangrijke onderwerpen.