Rode Taart voor de Wereldwinkel

Door Wilco Bos op 17 maart 2018

De wereldwinkel in Harderwijk zit natuurlijk op een schitterende locatie. Tegenover de Houtwalgarage is de winkel goed zichtbaar voor het winkelend publiek. De winkel zelf staat vol met fairtrade producten, die ondernemers in de derde wereld helpen om een bestaan op te bouwen. De verkopers in de winkel zijn allemaal vrijwilligers, die meestal één of twee dagdelen in de week werken.

Vanwege de mooie doelstelling van de winkel en de grote groep vrijwilligers brachten Jan Albert Kram, Laurens de Kleine en Wilco Bos vandaag een Rode Taart naar de wereldwinkel, om deze vrijwilligers en hun mooie werk extra in het zonnetje te zetten!

Wilco Bos is fractievoorzitter van de PvdA fractie. Hier zet hij zich in voor betaalbare woningen, goede regelingen voor minima, betrouwbare zorg en echte werkgelegenheid in plaats van vooruitgeschoven banenplannen. Binnen zijn eigen wijk Stadsweiden is Wilco actief in het wijkplatform en denkt zo mee over onderwerpen als het groenonderhoud en de verkeersveiligheid in de